שימוש ברט-אויט
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום התחלתי שימוש ברט-אויט 0.025 לפני שבועיים וידוע לי שבזמן השימוש במשחת רט-אויט יש להימנע משהייה בשמש כי השמש עושה כתמים וידוע לי שאם אני נמצאת בשמש אז למרוח קרם הגנה, יצא לי להיות כמה פעמים בודדים בשמש אז מרחתי קרם הגנה, אילו כתמים יכולים להיות בשהייה בשמש? והאם הם עוברים? היום כששטפתי פנים הבחנתי בכתם קטן כמו נמש מתחת לעיין שלא היה לי אף פעם יכול להיות שזה בגלל שהייתי בשמש עם הרט-אויט והאם זה עובר? תודה.
שימוש ברטאבויט מגביר את הרגישות לכויות שמש. לכן מורחים אותו בלילה ובבוקר מומלץ למרוח קרם הגנה נגד שמש. אני לא יודעת כמה זמן ישאר הנמש מתחת לעין.