אבחון - דעה נוספת
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום רב. לפני כחצי שנה הופיעה אצל אשתי פריחה מוזרה על עור הגוף. לפני כחודשיים נלקחה לה ביופסיה והיום הגיעו התוצאות. רופא עור בדק ואיבחן תוצאות לא טובות: אמר שעל אשתי להיבדק בהקדם האפשרי. האם תוכל לקרוא ולהביע דעה נוספת? עד כמה חמור המצב? מודה מאד, בוריס. מצורף הקישור לאיבחון: http://imageshack.us/photo/my-images/546/biopsy.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/38/79509893.jpg/
לקריאה נוספת והעמקה
לפי מעט המידע שששלחת לי אולי מדובר בצורה קלה של לימפומה של העור. לא נשמע חמור, אבל תשובה רצינית תוכל לקבל מהרופא שמטפל באשתך.