טיפול בכתמי לידה-פסיפס
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי בת ,בת 10.5.היא נולדה עם כתמי לידה שיורדים מהלחי והצואר לכוון הגב והבטן.הילדה יפיפיה ועד היום הדבר לא הפריע לה. גם ההתיחסות הסביבתית היתה סבירה (וזאת למרות הבולטות)בעת שהייתה בת מספר שבועות לקחנו אותה להבחנה אצל רופא מומחה שאמר לנו שכתמי הלידה נוצרו אצלה כפסיפס שנוצר בשל העובדה שהאב (אני ) אשכנזי ואשתי תימניה.אין סכנה בכתמים ,אבל הם ישמרו תמיד על פרופורציה בגוף (לא יקטנו עם הזמן).הרופא אמר בזמנו שהוא בטוח שבטווח של 10-=15 שנה ימצא טיפול קוסמטי הולם לעניין.האם קיים טיפול שכזה?האם טיפול ליזר נותן תשובה?,האם יש תשובה מלאה אפשרית?
למיטב ידיעתי לא קים טיפול לפסיפס צבע. מדובר בעור בריא, שאין לו תחליף, וגם אין סיבה רפואית להסיר אותו.
ומה בכול זאת ניתן לעשות? לילדה הדבר מפריע למרות שאין סיבה רפואית להסרת העור הבריא