העלת נמשים וכתמי עור .
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד'ר, אני בעלת עור בהיר במיוחד . יש לי נמשים וכתמי שמש על הפנים . האם יש דרך להעלים או לטשטש אותם? יש לציין כי אני משתדלת לא להחשף לשמש ולהשתמש ובקרם הגנה 50.האם יש הבדל בין קרם לחות עם הגנה למקדם הגנה? בנוסף, ברצוני לדעת לכמה שעות משפיע קרם ההגנה.
לקריאה נוספת והעמקה
אפשר לטשטש נמשים וכתמי שמש ע'י שיטות שונות כגון פוטודינמי, IPL/לייזר, פילינג, וקרמים מבהירים. תוכלי לקרוא יותר באתר שלי. בכל מקרה הגנה נגד שמש חיונית. יש קרמים עם הגנה חלקית שלא כתוב עליהם המקדם, ואפשר לבטוח רק כשרשום כSPF יותר גדול מ30. אם את בחוץ, צריך כל שעתיים לחדש את קרם ההגנה.