משחת אלדרה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, כדי להוריד נגע סרטני מהעור החיצוני באף ולהימנע מניתוח קבלתי משחת אלדרה 5%. 3 פעמים בשבוע למשך 3 חודשים. המשחה גרמה לעור רגיש, פצוע, אדום ומודלק. האם להמשיך בטיפול?האם זו מטרת המשחה?האם משאירה צלקות? בתודה מראש נינה
משחת אלדרה גורמת לתופעות הלואי שאת מתארת ולרוב לא תשאר צלקת. ליתר בטחון תגשי לרופא העור שיבדוק שהתופעות ברמה סבירה. שימי לב שבהוראות של המשחה צריך להפסיק אותה יומיים בשבוע- הקפידי על ההוראות. אני מאחלת לך שתשלימי את הטיפול בהצלחה. לידיעתך יש שיטה נוספת להוריד גידול סרטני ביעילות ובטיחות ללא ניתוח או צלקת ע'י טיפול פוטודינמי. את מוזמנת לקרוא על הטיפול באתר של אסף הרופא.