מקלחת לאחר הסרת נגע עור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ד"ר שרייבר. הבוקר עברתי הסרה של נגע עור (על הבטן). כמעט לא הרגשתי דבר ותוך 10 דקות הכול הסתיים בשלום. אז מה הבעיה? ובכן, ההוראות שנמסרו לי הן לא להתקלח במשך 24 שעות!!! בשבילי זאת ממש משימה קשה שאני לא יכולה לעמוד בה!!! האם אפשר "לקבל הנחה" ולעשות מקלחת מהירה וקלה לאחר שעברו 14-16 שעות? פליזזזז... תגידי "כן". המון תודה מראש, והעיקר - לבריאות.
אני ממליצה לא להתקלח 48 שעות אחרי הסרת נגע. אין בעיה לרחוץ ידיים או אזורים אחרים שרחוקים מהנגע, העיקר שהוא ישאר יבש
מעניין שההמלצה שלך (להתקלח רק אחרי 48 שעות מהניתוח) שונה מזו של הרופא שלי (24 שעות). בכל מקרה, קראתי את התשובה לאחר שכבר התקלחתי... בינתיים נראה שהכול בסדר גמור. לבריאות וכל טוב.