שלום אני מעונין בעזרה בקשר לריח שיש לי בשיער וגירו
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי ריח מוזר בשיער שמזכיר קצת ריח של כלב ריח מוזר ואני חופף הרבה ועדיין יש לי תריח ויש לי גם סבוריאה וקשקשים מישהו יודע מזה? וגם גירודים בכל הגוף ופצעים בגב שלא עוברים לא יכול אפילו ללבוש חולצה מתי שאני הולך לישון ביגלל שקר כי זה עושה לי גירוי וגירודים בגב ובחזה בעיקר אפשר עזרה? ודרך אגב יש לי סבוריאה גם בגוף ובפנים..
לקריאה נוספת והעמקה
אבל יש טיפולים לסבוריאה כגון קרמים מרופא עור, או טיפול פוטודינמי שיכול להביא להפוגות ארוכות טוח במחלה. אתה מוזמן לקרוא יותר באתר של אסף-הרופא.לגבי השאלות האחרות אולי רופא עור בקופת-חולים יוכל לעזור.
תתעוררייי