עור ידים קשה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 25 בעברי לפני כשנתיים היית עובד בשטיפת כלים, הסבון והחום של המדיח גרמו לי לעור קשה, במיוחד עם אני נוגע באותו סבון (בשפת הרחוב מכונה "אמה" בצבע צהוב) אני שואל מה אוכל לעשות כדי להחזיר לחות ורוך לעור? חשוב לי לציין שקרם לחות לידים לא נספג כל כך ונותן לי הרגשה של שמנמניות בידיים.
הי לדעתי אתה צריך לנסות קרם ידיים טיפולי. יש קרם ידיים מצויין של פלקסיטול (בבתי המרקחת) הוא מאד יעיל. הוא מאד עשיר אז תשים כמות קטנה
מכיון שהעור נפגע מחומרי נקוי הייתי שומרת עליו ומבצעת עבודות נקיון ושטיפה בבית עם כפפות חד-פעמיות. בנוסף כדאי למצוא קרם ידיים שנעים לך, או למרוח כמה טיפות שמן זית. כדאי לפנות למרפאת " קונטקט דרמטיטיס" באחד מבתי החולים לבדיקות אלרגיה לחומרים שונים כולל חומרי נקוי.