יבלות מרובות לילדה בת 8
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, הבת שלי בת 8 סובלת מיבלות מרובות בכמה מקומות בגוף. זה לא מולוסקום! היה לה מולוסקום וזה עבר. רופא עור ראה אמר בפירוש שהן לא מולוסקום. יש לה 2 ממש מתחת לעין והם לא עוברות. שמנו ורומאל וכל פעם היבלות מתקלפות ונשארת נקודה צמודה לעור והן צומחות מחדש. עכשיו יצאה עוד אחת על הפנים קרוב לעין אבל לא עליה. איך אפשר לטפל היבלות האלה? היינו אצל רופא עור אמר שאין מה לעשות חוץ מורומאל. היינו אצל רופא עיניים שגם לא עשה כלום. זה מטריד אותה וגם אותי וילדים מעירים לה על זה. אני ממש מיואשת בבקשה אשמח לכל תובנה..
מורפת תמונה
להבנתי טיפול פוטודינמי בו עוסק פורום זה אינו מתאים לילדים. בררי בקופת חולים אם מגיע לך דרך ביטוח משלים באופן פרטי כל רופא עור שתבחרי ועדיף שתפני לרופא עור מיוחד לילדים.
אבל האם לדעתך טיפול פוטודינמי במידה ומתאים יכול להסיר יבלות אלו במקום רגיש זה ללא צלקת?