שאלה דחופה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.יש לי פצעים על הפנים וגם בגב כבר כמה שנים.הלכתי לרופא עור והוא רצה לתת לי רקוטן.הבעיה שלי היא שאני לא בולעת כדורים.הרופא שלי אמר לי שאין מה לעשות ושאני אלמד לבלוע כדור.לאחר הרבה ניסיונות לא הצלחתי.רציתי לדעת מה אפשר לעשות?האם אין לי באמת ברירה ואני אשאר עם אקנה על הפנים שלי כל ימיי חיי או שיש טיפול אחר?בבקשה אני נואשת.אני צריכה שם של תרופה שיכולה לעזור לי
תבררי אצל הרוקח אם מותר לכתוש את הרואקוטן לאבקה בלי להרוס את התרופה. זה יכול לתת פיתרון לבליעה קלה. אפשרות אחרת תבדקי לגבי טיפול פוטודינמי לאקנה שאותו אני מבצעת באסף הרופא ותוכלי להכנס לאתר של אסף דרך קורות החיים שלי משמאל.