צלוליטיס ברגל שמאל, כולל גרד וכאב
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 89 נשלחתי למיון עם חשד לטרומבוזה ברגל, וחזרתי עם אבחנה : צלוליטיס. קיבלתי 500 מג' צפוויט 4 פעמים ביום במשך שבוע, וזה לא עזר. יש לי גרד משגע וכאב קל ברגל ימין. רופא משפחה טוען שזה יעבור, אבל אינני רואה סיכוי לכך. מה האפשרויות להמשך הטיפול?
לקריאה נוספת והעמקה
הטיפול בצלוליטיס לפעמים מחיב החלפת אנטיביוטיקה בגלל עמידות או בגלל שינויים באספקת הדם ברגל שמקשים על האנטיביוטיקה להגיע למקומה. אם הדלקת נמשכת יש לשקול החלפת האנטיביוטיקה וכדאי שתתיעץ עם זיהומולוג. אם גם זה לא עוזר, יש אפשרות לאשפוז ומתן אנטיביוטיקה לוריד, עם או בלי סטרואידים. תהיה בריא