יבלות ברגליים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי. אני בת 24 ולאחרונה יצאו לי יבלות ברגליים הלכתי לרופא עור ששם לי חנקן לכוויות קור ואני לא רואה שינוי, אפילו נהיה עור מקולף ורע מסביב ליבלות. זה כואב ולא אסתטי בעליל. מה אפשר לעשות? איך אפשר להימנע מיבלות ברגליים?
לקריאה נוספת והעמקה
אני לא בדקתי אותך לכן לא יודעת איזה סוג של יבלות: מלחץ או מזיהום וירלי. ליבלות וירליות טיפול פוטודינמי יכול לעזור, ואני מבצעת טיפולים כאלו, תוכלי לקרוא יותר באתר של אסף הרופא. יש גם אפשרות לפנות לטיפול של כירופוד בקופת-חולים ואולי הוא יוכל לעזור. גם אורטופדים במרפאת כף רגל יכולים לתת יעוץ בנושא.