טיפול פוטודינמי למגעים טרום סרטניים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 41 לפני כחצי שנה אובחנתי כסובלת מגעים טרום סרטניים תוצאה של נזקי שמש. עשיתי טיפול באפודיקס (ללא תופעות לוואי ) עברו כחודשיים מסיום הטיפול וחלק מהנגעים חזרו והם פעילים (מגרדים ) הוצעו לי 2 אופציות לנסות שוב למשך 5 שבועות אפודיקס או טיפול פוטודינמי. רציתי לברר האם לטיפול פוטודינמי יש תופעות לוואי? סיכויי הצלחה? והאם הטיפול כואב? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
טיפול פוטודינמי מעולה לנגעים טרום סרטניים. מערב מריחת משחה והפעלתה ע"י מנורה משך כמה דקות ואז מעקצץ, ולאחר הטיפול באודם וקילוף עד שבוע. את מוזמנת לבדיקת התאמה באסף הרופא ללא תשלום 08-9779981