גירוד אדמומיות וטיפה פצעוניםסיו
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי מקלחת בערב פתאום הרגשתי כשנשכבתי על הצד ליד בית השחי לכיוון הכתף-גב עליון אבל צמוד לבית שחי ימין מן גירוי שכנראה עם זה שנגעתי בו הוא אדמומי ויש עליו טיפה פצעונים באיזור , מה זה יכול להיות? זה יכול להיות משהו בסוכן שקשור לסרטן השד או שזה רק סימנים כאלו בבית שחי עצמו ולא ליד? אולי זה קשור לדורדורנט? לא שינתי סוג אבל זה היה האויר של הסוף
לקריאה נוספת והעמקה
גירוי בבית השחי שכיח מאד ולרוב קשור לדאודורנט. כדאי מספר ימים להפסיק דאודורנט ולמרוח יוד פולידין בנוזל. יחד עם זה כל אשה צריכה בדיקת כירורג שד אחת לשנה ואם לא נבדקת לאחרונה אז מומלץ.