פריחה בעור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן 5 שבועות ובימים האחרונים יצאה לו פריחה בפני ובגפיים, נראה כמו חררה ולפעמים יש קצת אדמומיות. בטיפת חלב נאמר לי שזה מהזעה אתמול שמתי לב שהפריחה גם בקרקפת ובאוזניים וגם קצת בבטן מה עליי לעשות כדי להעלים את הפריחה ולמנוע אותה שוב? האם זה יכול להיגרם מהנקה? מהמטרנה? האם יכול להיות לזה קשר לגזים המסריחים שיש לו בימים האחרונים?
פורום זה אינו מטפל בילדים. מה שאמרו לך בטיפת חלב נשמע הגיוני, ויש גם אקנה של התינוקות שקשור להורמונים שעוברים בהנקה. תשימי לב שאת לא מחממת מדי את החדר ולא מלבישה שכבות רבות מדי. ברוב המקרים פצעונים כאלו בילדים חולפים תוך מספר שבועות ללא כל טיפול.