כתם לידה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סבא (נכדה ראשונה), לפגית השוקלת היום 2150 ק"ג ורק יצאה לפני כשבוע מהפגיה הביתה. בריאה, עולה יפה במשקל ומתפקדת כפי שצפוי ! לפגית יש בצואר מלפנים, בצד אחד, כתם לידה בצבע אדום עז, הבולט בציבעו ובגודלו, שבפגיה באיכילוב איבחנו כ- Strawberry. הם יעצו שם להורים להמתין שנה מבלי לעשות דבר. ההורים החליטו לחכות - כפי שהוצע. האם הרופאה המומחית מסכימה לעיצה לחכות - ולא לעשות במשך שנה, דבר? בתודה מראש, ובברכת שנה-טובה.
פורום זה אינו עוסק בבעיות עור בילדים. לפי דבריך מדובר בהמאנגיומה, גידול של כלי דם. בתינוקות הם לרוב נסוגים ללא טיפול, כך שההמלצה שקיבלתם נשמעת הגיונית. במידה ולא תראו שיפור תחזירו את השאלה לרופא עור בקופת-חולים.