בעיה בסחרור ועוד..

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

08/07/2014 | 15:11 | מאת: דוד

שלום רב אני בן 32 כשנה פלוס אני סובל מבעיה של שיוי משקל והרגשה של טישטוש רב ללא תרופות . הרבה פעילויות נעלמו לי עם השנים כגון ריצה מכון כושר קל,עליה במעליות, כיפוף ראש או ריקודים , מוסיקה ועוד. היתי בקופת חולים עשו לי בדיקת דם מקיפות האירון היה נמוך אבל לא קישורו את זה למצב הCT מוח שעשו יצא מבחינה נורולוגית תקין תמיד סבלתי מכאבי אוזנים בפרט אוזן שמאל מדי פעם בשעות הבוקר האוזן בפנים קצת לחה יותר מאוזן ימין שהאף מתיבש בגלל מרכיב של אסטמה זה מחמיר לי את הטשטוש ושיוי המשקל וגם חום של השמש מחזק את זה ונותן לי תופעות לוואי כלליות כגון בחילות ובמצבים של הרגשה רעה בשיוי המשקל אז גם הקאות . השאלה שלי מבחינה מקצועית מצידך מה זה יוכל להיות הבעיה שיש לי איזה בדיקות דם או כול בדיקה היתה ממליץ לי ואיזה טיפול יכול להקל או לפתור את מה שאני עובר אבקש תשובה בהקדם אולי אתה תוכל לתת לי מענה שלא ניתן לי עדין תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
09/07/2014 | 12:12 | מאת: ד"ר יעקב בן דוד

שלום דוד ראשית יש צורך בבדיקה ווסטיבולרית קלינית ע"י מומחה סחרחורת ,(אא"ג או נוירולוג ) חשוב תוצאות בדיקת השמיעה. לפי תוצאות בדיקות אלה נוכל להתקדם באבחנה ובטיפול. בברכה ד,ר בן דוד

09/07/2014 | 18:35 | מאת: דוד

שלום לך ד"ר יעקב רציתי לציין שבדיקת שמיעה עשיתי והיתה תקינה לחלוטין ובבתי חולים שהיתי במחלקת אף אוזן גרון שללו בעיה בקריסטלים באוזן עשו בדיקה קצרה לא לטעמי האישי, אצל נוירולוג היתי והוא בדק אותי ושלך אותי לCT מוח שגם היה תקין כמו שצינתי בהודאה הראשונה שאני מאמין שקראת אז אבקש ברשותך את המשך העזרה שלך בנוגע למצב שתיארתי איפה יש מכון שעושה בדיקה ווסטיבולרית קלינית באיזור צפון חיפה קריות עכו ומעלה הודה לך לתשובה.

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)