ירידה בשמיעה טנטון בצד ימין וכאבים מאחורי הראש

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

13/10/2023 | 14:00 | מאת: שחר

היי ד"ר אני די חסרת תקווה... אני בת 35 עם שני ילדים ומזה עשרה חודשים סובלת מירידת שמיעה וטנטון באוזן ימין עשיתי כל כך הרבה טיפולים ובדיקות והכל יוצא תקין... עשיתי MRI מוח פעמיים, CT היום הטנטון מרגיש יותר פועם כמו צרצר שבא והולך אבל שומעת אותו 24/7... איך יוצאים מהסיוט הזה? אני רוצה לחזור להיות בריאה ולהתנהל כרגיל יש לי גם מכשיר שמיעה שהולכת איתו לסירוגין ראיתי שיש ניתוח למי שיש מחלת אוזן אוטואומיונית - איך מבררים את זה? איזו בדיקה יכולה לגלות מה לעזאזל לא בסדר באוזן... גם יש לי כאבי ראש בכל צד ימין והם כבר מקרינים לצוואר ולכתפיים... לא יכולה לדמיין שככה יראו חיי מאתה והלאה הצילו!

טינטון יכול לגרום להפרעה באיכות החיים. צריך לבדוק אם את יכולה להעזר ביעוץ פסיכולוגי למשל. אני מניח שאת מתכוונת לניתוח במקרה של מחלה בה אחת מעצמות האוזן מקובעת, אך סביר להניח שזה לא המצב אצלך (אחרת רופא אאג היה מדבר איתך על כך) ובכל מקרה - אין זה ניתוח לטיפול בטינטון, מכיון שאין כזה ניתוח. את מוזמנת לפנות למירפאות בנושא זה בבתי חולים.

30/10/2023 | 16:20 | מאת: שחר

ראיתי שאתה גם מטפל בהיפנוזה האם זה גם יכול לעזור? נגיד בשלושה ימים האחרונים יש אפילו החמרה פתאום הטנטון מאוד פועם וממש כאילו "תופס" את כל האוזן... ואני משתדלת לאכול בריא בלי קפה ועדיין לא מבינה מה משפיע על זה...

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)