קלות ראש ושמיעה רגישה לרעש לאחר הוצאת שעווה

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

28/08/2023 | 18:05 | מאת: תמיר שדה

היי דוקטור, בן 22 כבר מגיל נעורים סובל מטנטון שיחסית חלש בשגרה, לפני כשבועיים התחלתי להרגיש שהטנטוו מתגבר, ויצא לי כבר כמה פעמים במהלך החיים לחוות הצטברות שעווה באוזן, ושהרבה פעמים זה הסיבה להתגברות, תמיד הוציאו לי את השעווה ישירות על המקום. והפעם תחילה הלכתי לרופאת א.א.ג שאמרה לי לטפטף טיפות צרמול ולחזור אחרי שבועיים, לאחר טפטוף אחד בצד ימין בלבד אוזן ימין נאטמה לגמרי ברמה שלא שמעתי ממנה כלום והרגשתי ממש לחץ וסחרחורות ובחילות ולבסוף יום לאחר מכן הלכתי למרפאה פרטית בה הוציאו לי את השעווה על ידי שאיבה, מה שקרה לפני 3 ימים . חל שיפור בשמיעה אך איתה גם שמיעה מעין מוזרה של עצמי, רגישות לרעשים מסויימים מאז ההוצאה והדבר שהכי מפריע לי זה סחרחורות (קלות ראש שיוט כזו) לאחר ההוצאה , ממה הנ״ל יכול לנבוע? האם זה מתפוגג? נאמר לי שלוקח לאוזן כמה ימים להתרגל למצב החדש שכן האטימה הייתה דרסטית בקני הצדדים, תודה מראש.

תחושה של שינוי בשמיעה לאחר הסרת חסימה מלאה נפוצה מאוד והיא תחלוף. לא נראה שהסחרחורת קשורה להפרעה אך אם תימשך - פנה בחזרה לרופא שלך.

29/08/2023 | 19:38 | מאת: תמיר שדה

האם קיים חשש שהתופעות יחמירו במידה ואטוס?עקב שינויי הלחץ ( בדרך כלל שם אטמי טיסה) משום שיש לי טיסה בשבוע הקרוב ואני חושש כי טיסה תחמיר את המצב

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)