טינטון, זמזום אחיד ממושך

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

03/03/2023 | 08:01 | מאת: שיר

שלום ד״ר. מטופלת פוריות. במשך שנה וחצי הטיפולים נעשו באסותא, ולאור מקרה מסויים אילצו אותי לעבור טיפול שאיבה בבית חולים ציבורי. ואני פחות קיבלתי את זה טוב, אך זרמתי. לצערי הרב ההתנהלות היתה לא טובה דבר שגרם לי להגיע לשאיבה ( הרדמה) לא רגועה והרגשתי לחצים מאוד חזקים בכל הגוף כולל הראש. בכל אופן נרדמתי וכשהתעוררתי מההרדמה היתה הרגשה לא טובה הראש היה ״ כבד״, הקאתי וזוכרת שהיה סביבי רעש… סניטרים באים והולכים, אחיות וכו׳ בחדר התאוששות. בכל אופן 3 ימים לאחר מכן הרגשתי טוב. ואחרי זה התחילו לחצים בחצי ראש שמאלי כולל פנים- תחושת חום- משהו כמו 4 ימים, בזמן הזה קמתי בלילה מרעשים בראש לא מוסברים. חרדה. התחלתי לקחת ציפרלקס. היום זה כבר 3 שבועות לאחר הציפרלקס. אבל חייבת לציין שיש לי תחושת זמזום אחיד בראש, כנראה טינטון, לפעמים תחושת ״שריפה״ בראש מאחורה כולל צוואר עליון כשאני מניחה את הראש על הכרית או תחושת שריפה באזניים. עשיתי בדיקות- סיטי ראש, בדיקת עיניים, אולט׳ צווארי, נוירולוג, אף אוזן גרון, בדיקות דם - הכל תקין. נשאר לי mri ומכון שמיעה. האם לדעתך זה נובע מסטרס, מה שעברתי בשאיבה? או האם יש עוד משהו שאני צריכה לבדוק? יש לציין שנורא קשה לי להירדם בלי כדורים. אני לוקחת לוריוואן. תודה רבה על התייחסותך.

03/03/2023 | 08:06 | מאת: שיר

מתקנת* שלום ד״ר. מטופלת פוריות. במשך שנה וחצי עשיתי את הטיפולים בבית חולים באסותא ובגלל מקרה מסויים אילצו אותי לבצע טיפול שאיבה בבית חולים ציבורי. לא קיבלתי את זה טוב, אבל זרמתי. לצערי הרב ההתנהלות הייתה לא דבר טוב…

נראה שעברת בירור מקיף. כשטינטןו מפריע להירדם אפשר להעזר בטיפול תרופתי ומיסוך. פעמים רבות יעוץ פסיכולוגי יכול לסייע גם כן.

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)