סחרחורות המון שנים ...

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

24/10/2021 | 12:21 | מאת: נטע

אני בת 33 כבר המון שנים סובלת מסחרחורות. התקפים באים והולכים לפעמים חזקים ומשבתים ולפעמים חלשים והרגשת שיוט. בישיבה מרגישה כמו באונייה, בעמידה אין יציבות כמו רעידת אדמה חזקה ובשכיבה כמו נדנדה אחורה קדימה. אף אוזן גרון, מומחים לסחרחורות, נוירולוג שללו בעיות. גם עשיתי מלא בדיקות כמו mri בדיקות לשיווי משקל בדיקות שמיעה והכל תקין. לאחרונה קשה לי מאוד להתקלח בעמידה..כאשר אני מתחילה להתקלח והמים זורמים על הראש מקבלת סחרחורות כאילו שאני נופלת הגוף עף/ נזרק אחורה ואז כבר לא מצליחה לעמוד. ואחרי זה הרגליים מתחילות לרעוד לי. מה זה יכול להיות? למה זה יכול להיות קשור אולי למערכת העצבים?? ואילו בדיקות עליי לעשות?

אם נבדקת ואין ממצאים בבדיקות שיווי המשקל הסיכוי להפרעה שמקורה באוזניים נמוך, אך איני יודע אילו בדיקות בוצעו ומה היו תוצאותיהן המדוייקות. כנ"ל לגבי שאלתך לגבי המוח (את מתארת MRI תקין). כדי לענות על השאלה האחרונה צריך לראות מה כבר בוצע ומה רלבנטי עבורך. מציע להגיע למרפאת סחרחורת יעודית לבדיקה.

24/10/2021 | 21:46 | מאת: נטע

עשיתי בדיקת שמיעה + טמפנומטריה- תקין ללא ממצאים חריגים. בדיקת M.R.I מוח ללא ממצאים חריגים. בדיקות למערכות שיווי משקל ENG+VENP+VHIT - תקין לא מצאו כלום. בדיקות דם - הכל תקין. בדיקות נוירולוגיות הכל תקין. בדיקת אף אוזן גרון + סינוסים + סיב אופטי הכל תקין. אני לא מבינה מה קורה לראש באמצע מקלחת כאשר המים מתחילים לזרום על הראש..מה גורם לנתקף סחרחורות ואיבוד שיווי משקל? למה הגוף נזרק אחרונה? למה רועדות הרגליים אחרי ההתקף?

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)