האם כדאי ללכת לבדיקת ראומטולוג?

דיון מתוך פורום  ראומטולוגיה

05/02/2019 | 17:57 | מאת: לי

שלום, כבר כחמישה חודשים שהיני סובלת מכאב מאחורי עין ימין שלעיתים נהיית אדומה ועם תחושה דלקתית. לאחרונה אובחן אצלי סינוסיטיס ולאחר טיפול אנטיביוטי הוא חלף (לפי ממצאי צילום סי טי של הסינוסים) וגם העין ניראית לא אדומה אך הכאב עדיין נשאר. הכאב התחיל עוד שלפני שהתגלה הסינוסיטיס. אני במעקבים אצל רופא עיניים, אף אוזן גרון וגם נוירולוג וכרגע אין ממש כיוון להמשך ומה עוד לבדוק כיוון שהם לא מוצאים הסבר לכאב. רציתי לשאול האם יש צורך ללכת לבדיקת ראומטולוג כיוון שאולי זה משהו אוטואימיוני? או שאין קשר? בנוסף, האם יש אולי מושג לאיזה כיוון של בדיקות או טיפולים לפנות? הרופאים לא נותנים לי מענה, אלא רק להישאר במעקב ואין שום הסבר לכאב.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, האם הייתה עדות למחלה בעין? דלקת? אובאיטיס? האם יש קליניקה נוספת? כאבי מפרקים? אסתמה? כיבים בפה? מדוע מעקב נוירולוג? חסר לי מידע על מנת לענות כראוי. יש בעיות בתחום הראומטולוגיה שכוללות סינוסיטיס ודלקת בעין.

11/02/2019 | 13:59 | מאת: לי

לפי דברי רופאי עיניים יש אלרגיות וסימנים של אפיסקלריטיס. הייתי במרפאת אובאיטיס ואמרו לי שאין ממצאים לאובאיטיס. אין אסתמה/כיבים בפה ולעיתים יש כאבי מפרקים, אבל לא משהו שמורגש לעיתים קרובות. המעקב הנוירולוגי הוא בגלל שיש לי גם כאבים בלסת מאחורי האוזן וחשדו שיש לי גידול שמשפיע על האוזן ובנוסף על העין, אך תודה לאל אין ממצאים למשהו בmri. באילו בדיקות יש צורך? והאם זה נשמע לך כמו משהו אוטואימיוני? אספק עוד מידע אם צריך

מנהלי פורום ראומטולוגיה