פאפא

דיון מתוך פורום  ראומטולוגיה

16/03/2010 | 10:25 | מאת: גלי

ביתי בת שנתיים סובלת כשנה מפאפא. מקבלת התקף כל שבועיים וחצי בערך-3 שבועות. תמיד טופלה במינון של 3 כדורי בטנזול שוקלת כ 14 ק"ג. כעת קורה לה מצב שאחרי מתן 3 כדורים פתאום חוזר לה ההתקף אחרי 3 ימים. אמרו לנו שהמינון נמוך מדיי.המליצו לנו על מתן או 8 כדורים באופן חד פעמי או לחילופין לחלק לפעמיים את המנה 4 כדורים ולמחרת עוד 4 כדורים. נראה לי הזוי לתת כ"כ הרבה כדורים לילדה בת שנתיים. מה אתה מציע? אנחנו אובדי עיצות.יש לציין שמהסטרואידים היא מחווירה ולא רגועה,עיניים שקועות ונראית לא טוב. מה נכון לעשות? האם בתדירות הנ"ל ובמינון הנ"ל עלולות להיות תופעות לוואי חמורות מהסטרואידים? יש לציין שההבחנה הינה חד משמעית ונשללו דברים אחרים. תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה
17/03/2010 | 11:41 | מאת: משה

יובל שלום רב, צמח המורינגה ידוע כבר שנים רבות בזכות סגולותיו הרבות למטרות שונות ובעיקר לחיזוק מערכת החיסון. מקורו של צמח המורינגה (Moringa Oleifera ) בהודו, שם הוא גדל ומשמש באופן מסורתי אלפי שנים לטיפול במגוון מחלות, דלקות חיצוניות ופנימיות ולתגבור תזונתי. לפי תורת הרפואה ההודית המסורתית, תורת האיור-ודה (Ayur-veda ), משמש המורינגה לריפוי כ- 300 מחלות. במדינות מרכז אפריקה משמש הצמח לתגבור תזונתי באזורים נחשלים ולטיפול בנשאי HIV . צמח המורינגה עשיר בחלבון, סידן, ויטמינים שונים, מינרלים וחומצות אמינו. מנסיוני העשיר עם הרבה מטופלים בצמח התוצאות היו מהירות וטובות וללא תופעות לוואי כלשהן. לצמח שימושים רבים ובהם: טיפול בדלקות פרקים וכאבים, טיפול בסכרת, טיפול בגאוט,חיזוק המערכת החיסונית, טיפול בריאומטיזם,טיפול בבריחת סידן, ניקוי הגוף מרעלים ומתכות כבדות,קטילת פרזיטים ותולעים במעיים,איזון בלוטת התריס תמיכה בזמן הקרנות וכימותרפיה ודיכוי די.אן.אי זר. טיפול בחוסר תאבון אצל ילדים ומבוגרים,טיפול בדלקות מעיים,דלקת חניכיים, הגדלה ודלקת של בלוטת הערמונית, מחלות עור,מחלות דרכי הנשימה, כאבי ראש, מיגרנות, דורבן,נשירת שיער, מחליף עלים ירוקים בתפריט ילדים ועוד. שבוע טוב וחג שמח, אילן ללבניקוב, רוקח ונטורופט מומחה, מנהל המרכז לרוקחות אלטרנטיבית - ר"ג.

18/03/2010 | 16:42 | מאת: דנה

שלום, אני ניסיתי את צמח המורינגה כ 6 חודשים, לא רק שזה לא עזר, המצב הוחמר והיום אני מוצאת את עצמי עם תרופות ביולוגיות. בכל אופן, שווה לנסות ולא לשלול אף טיפול. שיהיה בהצלחה.

17/03/2010 | 13:14 | מאת: ד"ר גלב סלובודין

לתסמונת PFAPA לילד ששוקל כ15 ק"ג מינון סביר של סטרוידים הוא כ 6 כדורי בטנזון להתקף. במידה וילד זקוק ליותר מדי סטרוידים או מפתח תופעות לואי ניתן לחשוב על כריתת שקדים.

מנהלי פורום ראומטולוגיה