מעבר מסרוקסט לרמוטיב
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני מטופלת בסרוקסט 4 חודשים נגד חרדה כללית. השפעה שלו על חרדה טובה אך אני התחלתי לסבול מעלייה במשקל 5 קילו בחודשיים למרות שמירה קפדנית על תזונה נכונה. אני רוצה להפסיק סרוקסט ולהתחיל לקחת רמוטיב. מה התהליך הנכון של מעבר? להתחיל רמוטיב במקביל ואז להפסיק סרוקסט בהדרגה? או קודם להפסיק סרוקסט ורק אז להתחיל רמוטיב? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, לצעיר מדובר בשאלה ספציפית מדי שלא ניתן לענות עליה ללא בדיקה והערכה כוללנית. חשוב אמנם לציין כי רמוטיב לא משמשת לטיפול בהפרעות חרדה ולא בהכרח מתאים במקרה המתואר.