סיבלטה במקום סרוקסט החלפת טיפול
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר אני סובל מחרדות ואי שקט לאחר תקופה ארוכה של ציפרלקס הוחלט להחליף לי את הטיפול לסרוקסט וזה לא עזר לי למצב אחרי שימוש בחודש נכון להיום הרופאה ממליצה להחליף לסימבלטה מה ההבדל ביניהם והאם הסימבלטה למצב שלי חרדות ואי שקט ודיכאון יכולה לעזור? תודה אסף
שלום רב, סימבלטה הוא כדור מקבוצת SNRI, כלומר, הוא משפיע לא רק על סרוטונין (כמו ציפרלקס וסרוקסט) אלא גם על נוראדרנלין. יש טענות שההשפעה הכפולה מגבירה את היעילות שלו, אך אין עדויות ברורות לכך. יש מקום להתנסות בתכשיר זה במידה ואחרים עד כה לא עזרו, אך כאמור אין לדעת מראש האם יהיה יעיל יותר עבורך מהתכשירים הקודמים.
תודה רבה ובנוסף רציתי לשאול על ברינטלקס במה הוא שונה?