דיכדוך קל אחר הצהריים אשמח לתמיכה
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. החיים שלי בסדר גמור,עובדת,חברים הכל בסדר. רק באמצע השבוע אני מידי פעם נכנסת לדכדוך אחר הצהריים וזה תחושה של חוסר אונים. אני חושבת שזה בגלל גיל המעבר בין היתר ובגלל שאין לי חשק לצאת מהבית אחר הצהריים בחורף אני לוקחת תרופות נגד דיכאון וחרדה קלות ואני קמה כל בוקר דווקא עם מצב רוח מצויין זה קורה לי משעות אחר הצהריים עד הערב אשמח לתמיכה עם תסכימי מה עושים במקרה שפתאום אני נכנסת לחוסר אונים בשעות אלה? ממש תודה שבוע נפלא
שלום רב, כדי לעזור לך, יש קודם כל להבין לעומק מה מאפיין את המצבים ומהי הסיבה להופעתם: יתכן והם חלק ממצב דיכאוני קל או לסירוגין קשורים למצב רפואי . אין אפשרות במסגרת הפורום לבצע הערכה פרטנית מעמיקה וחשוב לפנות לבדיקת רופא מומחה , עדיף פסיכיאטר, כדי להעריך את המצב ובהתאם לכך לכוון את הטיפול.