גמילה מציפרלקס טיפול
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד״ר אני לוקח כבר חודשיים ציפרלקס במינון 5 מ״ג בעקבות המלצת נוירולוג לטיפול בסחרחורות. אני מעוניין להפסיק כי המצב השתפר ואין לי סחרחורןת וגם ככה המינון נמוך ואני לא מעוניין בתרופות. אני בריא בד״כ, בן 28, ללא היסטוריה רפואית ובלי דיכאון וחרדה, איך ניתן להפסיק בצורה חכמה ללא תסמיני גמילה? האם ממליץ על יום כן יום לא או בגלל שהמינון נמוך אפשר להפסיק בבת אחת? תודה רבה
שלום רב, קודם כל חשוב לציין שאין להפסיק את הטיפול ללא התייעצות עם הרופא שהמליץ על התרופה. זאת לא בגלל החשד לתופעות הגמילה אלא כדי לודא שאכן אין יותר צורך בטיפול זה והמטרה הושגה. באופן כללי, מאחר ומדובר במינון מאוד נמוך, ניתן להפסיקו בבת אחת ללא כל צורך בירידה נוספות במינון.