אי שקט ....................
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אם מופיע אי שקט פנימי שזה אי שקט באיזור החזה שזה מועקה בחזה עם רצון עז לעשן סיגריות בשרשרת תחת הטיפול התרופתי הבא : סרוקוול 600 מג טגרטול 600 מג סרוקסט 60 מג מירו 30 מג ואנטומין 20-80 מג ודרלין 160 מג והתחלתי חדש תוספת של דרלין 80 מג (סה"כ דרלין 240 מג) , אז השאלה היא האם תחת הטיפול התרופתי שהזכרתי האי שקט נובע בהכרח מתסמונת סירוטונין -סירוטונין סינדרום- כתוצאה משילוב סרוקסט עם מירו או לחילופין מהתרופות נוגדות הפסיכוזה סרוקוול ו/או אנטומין ???!!!!!! תודה .
שלום רב, לצערי לא ניתן לקבוע מהו מקור לאי שקט ללא בדיקה. יתכן ואי שקט קשור למצב הנפשי אך יתכן גם כי מדובר בתופעות לוואי. יש לפנות בדחיפות להערכה ע"י רופא המטפל.