אזור השרון

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה

15/05/2011 | 18:03 | מאת: הנרי

שלום אני סובל למעלה מ 12 שנים מפריצת דיסק L4-5 כאשר יש בלט בשני הצדדים אך בצד ימין יותר משמאל .הרופאים טוענים שאני לא מקרה לניתוח .לצערי לפני 3 חודשים חלה הרעה במצבי עם הקרנה קשה לכל החלק התחתון של רגל ימין המגבילה אותי בעמידה והליכה ומקשה על החיים MRI שבוצע לאחרונה מראה שאין שינוי לעומת המצב שהיה לפני שנתיים(היה נסבל) -לפיכך הוצע לי 2 זריקות אפידורל ואם זה לא יעזור לבצע שאיבת דיסק בשיטה חדישה של התזת חומר על הדיסק להפחתת הלחץ . לפני 12 שנה עשו לי אפידורל וגם שאיבת דיסק שלא שיפרו את המצב האם השיטה של שאיבת דיסק שונתה או חבל על הזמן .

לקריאה נוספת והעמקה

הנרי שלום, עקרונית ישנם פרמטרים ברורים לשימוש בשיטה זו או אחרת. צריבת דיסק הינה ניתוח מוצלח- אך חשוב לברור את המועמדים לניתוח היטב, אחרת סיכויי ההצלחה נמוכים. אשמח ליעץ לך לאחר שאראה את בדיקת ה MRI, מה השיטה המועדפת ד"ר ליאור מרום 04-8104646 שד' מוריה 40, חיפה

16/05/2011 | 16:59 | מאת: הנרי

תודה על תשובתך המהירה. הוצע לי לבצע טיפול מונע ניתוח על ידי דר' סטפן בן שושן מבית חולים מעיני הישועה בבני ברק .השיטה שלו כפי שהוסבר לי היא לקחית דם מהחולה שיפור הנוגדים בו והזרקה חזרה לאזור הלחץ בעמוד השידרה כדי להוריד את הדלקת -האם שיטה זו ידועה ומומלצת ?

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה