האם אני א מינית? בת 41

דיון מתוך פורום  טיפול מיני בנשים

26/06/2016 | 21:56 | מאת: קרן

בחיים לא היה לי חבר כי אני נמנעת ממין ורק מחשבה גורמת לי דחייה. אף פעם אין לי חשק וגם נדיר ויש לי לא רוצה באמת שיגעו בי. אני לא נמשכת לרוב הגברים חיצונית רק אם הוא ממש ממש דוגמן. וכן משיכה מינית זה גם התנהגות וכו' אבל בד"כ אצל האנשים המיניים שבינינו כבר בדייט ראון יש תשוקה ורצון למגע ואותי זה דוחה כי אין לי וכך זה מגעיל אותי. מרוב שזה קרה לי הפסקתי לצאת עם גברים לא אוהבת שנוגעים בי ועוים מה שבא להם. תמיד כולם רוצים לעשות סקס מדברים על זה ואותי זה לא מעניין אפילו הפעולה הזו נראית לי מטופשת סתם ככה. אני אולי יכולה להבין שיש מערכת יחסים וקרבה רגשית רבה של מגע וחום וחיבוק ולשכב שוב זה לא משהו שמעניין אבל שוב אצל המיניים זה הכל יותר תשוקתי ואצלי זה מת. יש לי חרדה מזה ואני נמנעת. אני יודעת שאני מוזרה ואשאר לבד וזה בעיה כי אני חברותית מאוד לפעמים מרגישה בדידות לפעמים נוח לי שאין לי את הזנב הזה שאצטרך לשכב איתו לפי גחמותיו. למה אני ככה? האם זה איבוד חשק מיני לחלוטין עקב דברים או שככה נולדים? אני חושבת שהחשק שלי אולי גם ככה לא היה משהו מגיל ההתבגרות לא אוהבת שנוגעים בי במרחב האישי מחטטים בי וגם נגעלת מהרבה דברים שקשורים לבני אדם.

לקריאה נוספת והעמקה

שאלה למרים שנמצאת בחו"ל להערכתי את צריכה לפנות לטיפול סקסולוגי כדי לבדוק מה במין מרתיע אותך.גם א מיניות יכולה להתפתח כתוצאה ממסרים שליליים על מין עכבות וחרדות שהתפתחו עם השנים, גורמים פסיכולוגיים שונים ויש מקום לברר זאת בטיפול

07/07/2016 | 15:32 | מאת: לא להתבייש

אם את באמת א מינית והדחף הטבעי שלך נמוך או שאתה מינית וויש לך דחפים חזקים אבל יש לך בעית קשר ו או רתיעה ממגע גופני לכלוך וכו שזה יותר הפרעה כללית לווא דווקא במין. לדוגמא אם את מאוננת ומגיעה לסיפק עצמי הרבה ויש לך דחפים גופנים חזקים אבל את לא אוהבת קשר מיני, זה סיפור אחר. לדעתי אם אין דחף מיני וטוב לך כך. תמצאי אמיני אחר ברשת יהיה לכם כיף מנניין לא כל האנשים גברים ינשים אוצים כל הזמן מגע וסקס.

מנהלי פורום טיפול מיני בנשים