היעלמות פתאומית של תפקוד מיני

דיון מתוך פורום  טיפול מיני בנשים

19/05/2019 | 10:51 | מאת: רחל

שלום. אני בת 61. מטופלת בקרדילוק מזה מס חודשים. בתקופה המקבילה לקרדילוק קרתה התופעה הבאה: יש לי חשק מיני, אולם "לא עומד לי" - הדגדגן אינו מגיב. לציין, כי מעולם לא היו לי קשיים מיניים, גם לא לאחר גיל המעבר וגם לא לאחר ניתוח הסרת רחם ושחלות. גם אין יובש נרתיקי. בעלי מקסים, יש משיכה מינית גדולה. כמו כן אין שום דבר שמפריע (כלומר - לא ענין רגשי). פשוט לא מצליחה להתקדם לאורגזמה. משהו שמעולם לפני כן לא קרה. המיניות שלי תמיד היתה ישירה ופשוטה וקלה. לכן מרגישה שזה משהו פיזיולוגי. גם באוננות (בדקתי) - בקושי רב מצליחה לגמור (אם בכלל) וגם אז האורגזמה "דהוייה" מאד. ממה כל זה יכול לנבוע? אם מהקרדילוק - האם הפסקה תעזור ואחרי כמה זמן רואים שינוי? (הפסקתי בהנחיית הרופא לפני כמה ימים אולם אין שיפור עדיין). אם לא מהקרדילוק אז ממה? לחץ הדם מאוזן ואין בעיות אחרות. והכי הכי חשוב - אם לא יחול שיפור למי עלי לפנות? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

נדיר שקרדילוק שהוא בטא בלוקר יגרום לפגיעה העוררות המינית הפיזית אם כי קיימים דיווחים על כך בגברים. לא כתבת מדוע התחלת לקבל קרדילוק האם בגלל יתר לח"ד שגם הוא גורם לפגיעה מינית לכשעצמו, האם היתה ארוע של מחלה,?מצב סטרס כל שהוא ?שכן הסבירות שהקרדילוק עצמו גרם לבעיה נמוכה ולכן הייתי מתמקדת בסיבות אחרות שהיו סביב לקיחת הקרדילוק. מה שיכול להיות כיום שנכנסת ללחץ מכל המצב ולכן את לא יכולה להנות מהמין שכן את עסוקה באורגזמה. אם הבעיה לא תשתפר פני לטיפול מיני

26/05/2019 | 14:32 | מאת: רחל

תודה על תשובתך. ראשית אשאל - למה כוונתך ב"טיפול מיני"? האם עדיף אצל סקסולוג שהוא גם רופא? האם במרפאות טיפול מיני של הקופה? ולגבי מה שכתבת - א. יש עוררות פיסית. משיכה והתרגשות והכל. רק קושי להגיע לאורגזמה עצמה. גם באוננות. ב. קיבלתי קרדילוק כי תרופות אחרות ללחץ דם גרמו לתופעות לוואי. לחץ הדם הוא מתון. ועכשיו שהפסקתי את הקרדילוק הוא נשאר תקין. כך שלא נראה שבזה מדובר. ג. אני לא בלחץ להגיע לאורגזמה. אין לי ספק שזה יסתדר. ואני נהנית מיחסי המין גם בלי זה. עם זאת איני רוצה לבלות את שארית חיי בלי ההנאה הזו. מציינת, שגם כשיש אורגזמה היא "דהוייה". תודה .

מנהלי פורום טיפול מיני בנשים