השפעה על לחץ תוך עיני.
דיון מתוך פורום גלאוקומה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני מזליף מעל 5 שנים שני סוגים של טיפות עיניים על מנת להורדת לחץ תוך עיני, וכדי לייצב את הלחץ. כיום הלחץ הוא 19/19. במקביל כבר כשנתיים אני מזריק אחת לשבוע 1 מ״ל ויגובי בעיקר על מנת לאזן את הסוכר בדם. קראתי לאחרונה שזריקה זו עלולה לגרום לעיתים מאד נדירות לעיוורון מסוג: Naion. שאלתי היא: האם העובדה שאני מזליף טיפות עיניים, כדי למנוע גלאוקומה, גורמת לכך שהסבירות שלי לסבול מ Naion, גבוהה יותר מאשר מטופלים שמזריקים ויגובי אבל אינם מזליפים כלל טיפות עיניים ליצוב הלחץ התוך עיני, ומה היא המלצתך? תודה מראש.״