שאלה: שלום רב
אבא שלי , היום בן 88, התעוור לפני כשנה מגלאוקומה 😞.
קראתי פה ושם שיש היום כל מיני מחקרים וניסויים חדשניים בנושא הזה ( תאי גזע למשל) ורציתי לשאול האם יש סיכוי כלשהו להחזיר לו חלק מהראייה?
תודה
ענת
תשובה: שלום רב, לצערנו כרגע הטיפול היחידי היעיל הוא הורדת לחץ והור עוזר במניעת נזק נוסף. לא מתקן נזק קיים. כל שאר המאצעים הם בגדר ניסוי בלבד ולא הוכחו עדיין כיעילים בבני אדם.