דחיפות בדיקת העיניים?

דיון מתוך פורום  קטרקט בניהול עמותת לראות

26/03/2020 | 14:01 | מאת: אור

שלום רב ילדתי לפני שלושה חודשים ובסוף ההריון סבלתי מלחץ דם גבוה ( שבועיים אחרונים) , בביהח נבדקתי בדיקת עיניים שהייתה תקינה . למרות ששמתי לב שלפעמים יש כמו נקודות קטנות שחורות צפות בעין אחת.. אבל הדבר היה עוד לפני ההריון מדי פעם לאחר הלידה לחץ דם גבוה נמשך והתחלתי לקבל טיפול תרופתי שעזר להוריד את הלחץ דם כעבור שבועיים אחרי הלידה. מדי פעם היו אפיזודות של טישטוש רייאה , בשינוי תנוחה או סיבוב הראש . הדבר היה מדי פעם ולא לעתים קרובות בנוסף לפני כמה ימים הייתה תקרית בו בזמן הבישול השפריץ טיפה שמן לתוך העין הימנית. מייד שתפתי את העין ותחושת שריפה פסקה. מאז לא היה כאב , לפעמים יש מעט תחושת אי נוחות , או קצת כובד... לא תמיד אבל נדמה כי יש טישטוש (קשה להבין כי הריאה אצלי מלכתחילה לא טובה, מרכיבה משקפיים בעת הצורך ), יש כמו נקודות קטנטנות או כמו שערה צפה בתוך העין הזאת ....בעיקר באור היום , אור לבן וכמעט ולא מורגש בשעות הערב שאלתי היא: לאור כל הנסיבות הללו עד כמה דחופה בדיקת רופא עיניים ? במיוחד בתקופה הזאת כשיש להמנע כמה שניתן להגיע למרפאה, ציוד בדיקה משותף לכל המטופלים וכו׳... תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

באופו עקרוני זה לא הפורום המתאים אבל לאור המצב.... אם הדברים היו נורמליים הייתי מייעצת להיבדק כי נשמע שיש משהו בעייתי ומפריע. אבל...במצב הנוכחי ועם תנוקת קטנה בבית...הייתי מחכה ורק אם יחול שינוי לרעה פונה לבדיקה. כשהכל ייגמר תשתדלי כן לבדוק את העניין.

26/03/2020 | 14:30 | מאת: אור

שלום שוב ו המון תודה על תשובתך! בדיוק זה מה שחשבתי שכנראה עדיף לחכות... רק רציתי לוודא שלא יגרם איזה נזק בלתי הפיך בינתיים ... כרגע הכל במצב יציב תודה ובריאות לך ולכולנו!

מנהלי פורום קטרקט בניהול עמותת לראות