תיאום בין העיניים לאחר ניתוח קטרקט

דיון מתוך פורום  קטרקט בניהול עמותת לראות

09/08/2018 | 13:12 | מאת: לואיז

שלום רב לפני 14 חודשים חלה אצלי התנתקות הזגוגית (קודם בעין ימין וארי חודשיים גם בעין שמאל)במשך כל זמן זה ראיתי הבזקים בלילה + פלואוטרס. לפני ארבעה ימים עברתי ניתוח קטרקט בעין ימין. מאחר שיש לי קוצר ראיה של -3.5 בעין שמאל (בעין ימין, המספר גדל תוך שנתיים מ -3.5 ל -5, יש אי תיאום בין שתי העיניים. מאחר שאני סטודנטית, וצריכה להגיש עבודת מחקר, ניגשתי לאופטומיטריסט וביקשתי שישים לי עדשת 0 במשקפיים בצד ימין שנותח. לצערי, העדשה שהותקנה + העדשה של עין שמאל, גרמו לי לבחילה קשה, כך שלא יכולתי להרכיב את המשקפיים. כרגע, אין לי ברירה, שמתי רטייה על העין המנותחת, ואני מרכיבה את המשקפיים. שאלותיי: 1. האם, בכך,אני גורמת נזק לעין המנותחת? 2. איך ניתן להגיע לתיאום בין שתי העיניים? מודה ךתשובתך

לקריאה נוספת והעמקה

תאום בין העיניים יכול להיות מושג על ידי הרכבת עדשת מגע על אחת העיניים או על ידי עדשות אופטיות מיוחדות של חברת hoya היפנית. בכל מקרה לא יכול להגרם נזק לעיניים ממשקפיים לא מתאימים.

09/08/2018 | 15:58 | מאת: כדאי לעשות ניתוח קטרקט גם לעין השניה? אם כן, מתי

כדאי לעשות ניתוח קטרקט גם לעין השניה? אם כן, מתי

אם יש בעין השניה קטרקט משמעותי שמפריע לך לראות כמו שצריך אז בהחלט כן וזה יעזור ליצירת איזון בין העיניים. את יכולה להינתח בכל שלב שבו תרגישי את הראיה הירודה.

מנהלי פורום קטרקט בניהול עמותת לראות