וסת וחום השחר

דיון מתוך פורום  גינקולוגיה ופריון ברפואה סינית

03/12/2013 | 17:29 | מאת: נגה

שלום, אני מודדת חום כל בקר בשעה קבועה, לפני 14 יום שמתי לב שהחום עלה, וכנראה שהתרחש ביוץ, איכשהו הוסת לא הופיעה לאחר 14 יום, לא קיימתי יחסים, כי התבלבלתי בניתוח של הביוץ, והוא הופיע בודאות מאוחר יותר ממה שחשבתי.. למה הוסת לא מגיעה? חודש שעבר היה לי וסת ממש קצרה, ואיך שקיבלתי הטמפ' ירדה.. יתכן אולי שאני כן בהריון מהחודש הקודם? תודה :)

לקריאה נוספת והעמקה

שלום נגה אני לא מבינה את השאלה . הרי חום הגוף ירד והווסת הגיעה. מדוע את חושבת שאת בהריון. בהריון חום הגוף אמור להיות גבוה - תנאי עיקרי. ישנן נשים שבתחילת ההריון עדיין חוות דימום, אבל חום הגוף חייב להשאר גבוה כל ההריון. בשורות טובות M.A. DIP ACU מיכל שלזינגר רפואה סינית אינטגרטיבית התמחות בגינקולוגיה ופוריות גופנפש WWW.HEALTHYLIVING.CO.IL 052-8728526 דיקור, צמחים, הומוטוקסיקולוגיה, פרחי באך, אייפק, NLP, הומוטוקסיקולוגיה

11/12/2013 | 18:25 | מאת: נגה

תודה על תשובתך , הוסת אכן הגיעה באיחור של יומיים.. לגבי זיהוי ההפרשות בימי הביוץ, האם תוכלי לפרט איך הן צריכות להיראות? אני יודעת שהן חלבוניות ונמתחות, יש לפעמים מן הפרשה דביקה כמו גוש לבנבן בתחתונית האם זו ההפרשה החלבונית הפוריה? רוב תודות :)

מנהל פורום גינקולוגיה ופריון ברפואה סינית