4 ניתוחי פזילה וראיה כפולה

דיון מתוך פורום  ניתוחי עפעפיים

22/09/2017 | 14:38 | מאת: מורן

שלום ד"ר בת 37 בגיל שנתיים עברתי ניתוח פזעלה ראשון שלא צלח בגיל 15 עברתי ניתוח נוסף שהחזיק לכמה שנים. לפני חצי שנה עברתי עוד ניתוח עם שארית פזילה החוצה... ולפני 3 שבועות עברתי עןד ניתוח שבו הכניסו לי את עין שמאל יותר מידי פנימה מאז שהתעוררתי מהניתוח אני רואה כפול והפזילה פשוט בלתי ניסבלת אני ממש על סף יאוש הניתוחים נעשו עיי רופאה מומחית ובבית חולים ציבורי כרגע רוצה לקבל חוות דעת מרופא פרטי. האם אפשר עןד להציל את המצב? לסדר את הפזילה באמצעות תפרי התאמה? הרופאה אומרת שסף הרגישות שלי נמוך ולא אעמוד בכאב הזה. אני לא מסוגלת נפשית להתמודד עם פזילה כזו זה מוריד לי את כל הביטחון ומה לגבי כפל הראיה? האם זה סופי?? האם ניתן לתיקון או ר ק עם פריזמות? או יכול להיות שיסדרו את הפזילה כבר לא אראה כפול? כרגע כל הזמן סוגרת עין אחת. חייבת לציין שאחרי 4 ניתוחים יש לי לא מעט צלקות האם יש רופא שיסכים לנתח אותי במצב עיניים כה רגיש?? תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, סיפור שיכול לקרות למנתח הכי טוב.. האם יש עוד סיכוי? מציע שתלכי לעוד דיעה, אחת או יותר, ורק אז תחליטי... לפעמים, יש עוד מוצא בברכה דר. שלו

22/09/2017 | 21:37 | מאת: מורן

תודה רבה על תשובתך המהירה רציתי לדעת אם מנסיונך הרב כפל הראיה זה דבר שאמור להסתדר מעצמו? ואם כן תוך כמה זמן, אני שלושה שבועות אחרי ועדיין עם כפל ראיה, זה אומר שהמצב אבוד?

מנהל פורום ניתוחי עפעפיים