רמת TSH בילוד בן 7 שבועות
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 7 שבועות יונק בלבד. ב23.11.10 נמצאה צהבת בערכים של Bili Total 5.80 Bili Conjugated 0.7 וערכי תפקודי כבד תקינים. בשל מרפס גדול של 3x3 וצמיחה בהיקף הראש מ-35.4 בלידה ל- 39.3 כחודש ושבוע מאוחר יותר נעשה בירור אנדו' ונמצאו רמות TSH 7.07 FT4 16.6. האם רמת TSH זו היא תקינה והאם נכון שעד גיל שנה רמה של עד 10 נחשבת תקינה בקרב תינוקות. האם קיים חשש לפגיעה מוחית כלשהי? יש לציין כי אני סובלת מהיפותירואידיזם מטופל ומאוזן לאורך ההריון.
לקריאה נוספת והעמקה
עד גיל חודשיים ערך זה תקין. בקשר לגילאים מעל זה, יש הבדלים בין המעבדות יתר הנתונים שנתת מיותרים