התעמלות לילדים עם בעיות גדילה
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' צדיק שלום! אני פיזיותרפיסטית ומדריכת פילאטיס, בעלת סטודיו לפילאטיס . פנתה אליי אמא שמעוניינת שאני יאמן את הבן שלה , בן 9, שוקל 23 ק"ג, שסובל מהפרעת גדילה. מקבל כל יום הורמון גדילה (בזריקה). רציתי לדעת האם יש קונטרה אידיקציות כלשהן (מלבד הרמת משקולות)? האם זה יכול להועיל לילד? מה עדיף לעשות באימון כזה ? (מדובר כמובן בפעילות אנאירובית)והאם כדאי בכלל לעשות פעילות גופנית ? אשמח לקבל תשובה ! תודה ! אילת לוי
לקריאה נוספת והעמקה
אין שום מגבלה ואין שום תועלת מבחינת גדילה.מבחינת כוח שרירים ובטחון עצמי , יש לכך ערך רב