אבחון שגוי של גרד
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני סובלת מזה מספר שבועות מגרד בלתי מוסבר בפי הטבעת. פרקטולוג שבדק אותי לא מצא סיבה נראית לעין ועל מנת לשלול תולעים נתן לי ולבני ביתי טיפול נגד תולעים. כולנו לקחנו 3 מנות של ורמוקס (ערב בוקר וערב)ואמורים לקחת שלוש מנות נוספות כעבור שבועיים. בנתיים הגירוד אצלי לא נפסק - האם יש טעם שכולנו ניקח את המנה השניה של הורמוקס או האם ניתן להסיק שהסיבה לגירוד(שלא נפסק) בודאות אינה תולעים? אציין שמשחה סטרואידית שניתנה לי (בטנובט) דווקא כן שיפרה את מצבי במקצת.
שלום שני, משחה סטרואידלית תעזור לכל סוג של גרד מכל סיבה שהיא אך היא אינה מטפלת בסיבה שהובילה לגרד מלכתחילה. גרד אנלי מתולעים מוחמר בד"כ בלילה, ובד"כ לא נהוג לתת וורמוקס ללא שיש אבחנה חד משמעית של תולעי מעיים. האם ליתר בני הבית גם יש גרד? האם יש לך ילדים קטנים? האם הם מתגרדים גם כן? אם התשובה שלילית, אינני רואה הצדקה לטפל בך כאילו יש לך תולעים. אולי כדאי להיבדק ע"י פרוקטולוג נוסף?