טחורים ופיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הייתי אצל פרוקטולוג ואובחנתי בטחורים ופיסורה הומלץ לי לבצע ניתוח השאלה שלי היא 1. האם ישנו פיתרון אחר מלבד ניתוח הבנתי שישנו פיתרון בליזר. 2.האם במידה ומבצעים ניתוח ישנו בכל זאת חשש שהטחורים יחזרו
שלום שביט, הכל תלוי במידת החומרה של הטחורים, ובאיזו פיסורה יש לך - חריפה או כרונית. עוד דבר חשוב הוא מידת הסבל וההפרעה לאיכות החיים שלך כחולה. לפיסורה יש טיפול תרופתי במשחות והסדרת פעולות המעיים, ובדרך אגב, גם הסימפטומים מטחורים יכולים להשתפר עם טיפול כזה. קשה לתת ייעוץ אחראי ומדוייק דרך האינטרנט, אבל אני בד"כ לא ממליץ על ניתוח כדרך הטיפול הראשונה, אלא מנסה קצת טיפול שמרני לפני כן. טיפול בלייזר לטחורים הוא לא יותר מאשר גימיק מסחרי, לפחות בשלב זה.