שאלה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אהלן זאת אני ששאלתי האם אפשר לעשות בדיקה אצל פרוקטולוג (שחיכיתי לה חודשיים) בזמן מחזור או שעדיף לדחות. בסוף דחיתי, קיבלתי תשובה ממך אחרי תאריך הבדיקה. האם תוכל לכתוב לי טיפול שיעזור מעט לכאבים שיש לי כואב לי בזמן יציאות ואין לי דם, כל יציאה אני חושבת פעמיים. התור הבא שלי הוא אמצע מרץ.
לקריאה נוספת והעמקה
אני מצטער שתשובתי הגיעה באיחור. ראיתי הפניה באתר ביום בו עניתי. קשה להמליץ על טיפול בלי שנבדקת על ידי. התיאור מתאים לפיסורה וזו מצריכה טפול בתרופה הניתנת רק עם מרשם רופא. בינתיים נסי אמבטיות ישיבה במים חמימים, משככי כאב, כלכלה עשירה בסיבים יחד עם שתיה מרובה.
(מספר מקשר)