בעיות ביציאות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי בעיות בקיבה לאחרונה. לפני כחודשיים סבלתי משלשולים במשך שבועיים שלאחר מכאן התחלפו ביציאות מאוד קשות שגרמו לי לפיסורה. מאז הפיסורה החלימה והיציאות חזרו לסדרן. אבל נשאר דבר אחד שלא עובר- בניגוב הצואה נראית הפרשה רירית, מזה כחודשיים כבר שזה ככה. בנוסף, יש לי הפרשות מהנרתיק לבנות סמיכות. קראתי קצת והבנתי שיכול להיות שזו קנדידה שהתפשטה לשני הכיוונים? איך אני יכולה לבדוק ממנה אני סובלת ? בת 28 בריאה בדרך כלל וילדתי לפני כחמישה חודשים. תודה רבה מראש.
להילה, ההפרשות מהנרתיק הינן בעייה גניקולוגית ועלייך לפנות לגינקולוג לבירור וטיפול. ההפרשה הרירית מפי הטבעת דורשת בדיקת פרוק טולוז. לא ניתן לאבחן ולטפל על סמך התכתבות בפורום