דם מפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הכל התחיל לפני חודש, סבלתי מעצירות, הצואה יצאה עם מעט דם עליה, אחרי שבוע העצירות חלפה והתחילו שלשולים חריפים והקאות למשך יומיים, לא זיהיתי דם, לאחר מכן שוב עצירות קשה, כאב ביציאות ודם על הצואה, לאחר כמה ימים כל התסמינים חלפו. יציאות רגילות, בלי כאבים ובלי דם. היום, ירד המון דם בצואה (כל המים באסלה היו אדומים וניגבתי המון דם), לא היו כאבים או עצירות קשה. וגם באופן כללי אני מרגישה טוב למעט הדאגה. גיל 26 ואין בעיות מעי במשפחה. אני מאוד מודאגת. יכול להיות שמדובר בגידול? (תור לפרוקטולוג עוד חודשיים מהיום)
לקריאה נוספת והעמקה