קולונסקופיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , אבי בן 83 , אדם בריא , נוטל בשנים האחרונות רק תרופה ללחץ דם. תמיד יציאותיו לא היו יומיות ולאחרונה נלווים עצירויות , במשך שבעת החודשים האחרונים יצא לו כחמש פעמים לראות כתם קטן ממש על הנייר של דם , הוא גם טוען שהוא מרגיש כאילו פצע או שריטה באזור , הרופאה שלו הפנתה אותו לבדיקת קולונסקופיה והשאלה האם כדאי לקחת את הסיכון שבבדיקה ולבצעה לאדם בגילו , אין במשפחתו שום מקרה של סרטן מעי , אודה לחוות דעתך.
לקריאה נוספת והעמקה
לפני בדיקת קולונוסקופיה כדאי שיעבור בדיקה של אזור פי הטבעת והרקטום אצל פרוקטולוג שיחליט בהתאם לממצאים אם יש צורך בקולונוסקופיה.
(מספר מקשר)