פניקוליטיס-שאלה לרופא הפורום ולחולי פניקוליטיס אחר
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשנה וחצי, אובחנה אצלי מחלת פניקוליטיס. טופלתי בסטרואידים אך ברגע שסיימתי הכאב בבטן חזר. אני מנסה כעת איפול אלטרנטיבי ע"י דיקור סיני. שאלתי לרופא הפורום היא- האם יש טיפול אחר המסייע מלבד סטרואידים? האם הכאב ילווה אותי תמיד או שעשוי גם לחלוף לתקופות ארוכות?(מאחר והמחלה כרונית). האם ניתן לבצע ניתוח ולהסיר את הפיברוזיס? שאלתי לחולי פניקוליטיס? אשמח לשוחח או להתכתב עם חולה אחר ולקבל מידע על דרכי טיפול,התמודדות והאם יוכלו להמליץ על רופא בעל ניסיון בתחום.
פניקוליטיס היא מחלה כרונית המתאפיינת בהתקפים. בזמן התקף הטיפול הידוע לי הוא בסטרואידים עד שהתופעות חולפות. ייתכנו תקופות שקטות ארוכות בין התקף להתקף. סה"כ זוהי מחלה נדירה יחסית והנסיון בטיפול בה הוא מאד מצומצם.