בלעתי שברי זכוכית !!! בבקשה לענות !!!!!
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כעשרה ימים כנראה שבלעתי שברי זכוכית קטנים בעת ששתיתי יין שהפיה שלו נשברה. היום הרגשתי תחושה של ללכת לשירותים ויצאה לי מין הפרשה לבנה רירית מלווה בכתמי דם קטנים. קראתי באינטרנט שבליעת שברי זכוכית היא שיטת חיסול עתיקה ומתכון למוות בטוח ושזה עושה דלקת בחלל הבטן ושאי אפשר לרפא את זה כי בצילום רנטגן בכלל לא רואים שברי זכוכית קטנים. אני מפחד, יכול להיות שזה עשה לי תסבוכת רק אחריי עשרה ימים ??
אחרי 10 ימים שברי הזכוכית כבר נפלטו מזמן בצואה. לתלונתך אין קשר לזכוכית. אינך עומד למות...
כל פעם שאני מנסה ללכת לשירותים יוצאת ההפרשה הלבנה הזאת, זה יכול להיות מסוכן ?