כאבים חזקים מאוד שבועיים + אחרי קשירת טחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני חודש רופא כירורג קשר לי 2 טחורים פנימיים. שבועיים אחרי זה הוא קשר 2 טחורים נוספים ואמר ששני הראשונים התכווצו אבל עדיין קיימים. כול התקופה יש לי כאבים אבל בימים האחרונים הכאבים מאוד חזקים, תחושות צריבה. קושי ללכת יותר מזמן קצר מאוד, יש הקלה מסוימת בישיבה והקלה גדולה יותר בשכיבה. אין חום או קושי במתן שתן. יש דימום אחרי הליכה לשירותים והכאבים מתגברים מאוד אחרי הליכה לשירותים, למרות שאין קושי ביציאות. האם זה סביר או שיש לפנות לבדיקה? תודה מראש!
קשירת טחורים בד"כ אינה כואבת מכיוון שהיא נעשית באזור בלי תחושה. כאשר הקשירה "תופסת" אזור עם תחושה יכולים להיות כאבים עד שהאזור מחלים, לרוב תוך מספר ימים. אם הכאב והדימום נמשכים כבר שבועיים פני לבקורת אצל הרופא המטפל.