פיסטולה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כ3 ימים עברתי ניתוח לתיקון פיסטולה פרינאלית לפי הבנתי בניתוח "הלחימו" וניתקו את התעלה כרגע יש לי חור פתוח שנאמר שיסגר לבד ועוד פתח קטן צמוד לפי הטבעת נאמר לי כי ייתכן דימום והפרשות מהפתחים...הבעייה היא שבאופן קבוע יש הפרשה מימית עם ריח של צואה על התחבושת ולפי בדיקה שלי זה יוצא מפי הטבעת הדבר קורה ללא שליטה שלי ואני בכלל לא מרגישה שזה קורה. האם זה תקין? וזה יסתדר במהלך הזמן? בנוסף יש לציין שהתופעה החלה לאחר שלקחתי שמן פראפין לצורך הקלה ביציאות אשמח לעזרה דחופה תודה
בניתוח מבצעים "פתיחה" של תעלת הפיסטולה, פעולה שבסופה נשאר כעין "מרזב" בפי הטבעת. הפצע הניתוחי אמור להבריא והפגם ברקמה אמור להסגר עם הזמן. במהלך תהליך ההברעה תהיה הפרשה שיכולה להיות צואתית או דמית