כאבים בפי הטבעת ובאזור הסוגרים הפנימיים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מזה זמן כאבים בינוניים או חזקים בפי הטבעת ובאזור הסוגרים הפנימיים, בישיבה לאחר ביקור בשירותים ולאחר ישיבה ארוכה. בבדיקה טחורים דרגה 2 ללא דימום, ובצקת קלה בפי הטבעת כתוצאה מהטחורים. קולנוסקופיה ארוכה תקינה. MRI תקין. הדבר היחידי שהועיל להורדת הכאבים הוא פרוקטופואם אבל בכל פעם רק לזמן קצר. נרות כמו פרוקטו גליבנול ורקטוזורין לא הועילו. ליריקה מכהה את הכאב. האם במצב כזה לא כדאי לשקול לבצע קשירת טחורים כדי לנסות לצמצם את הבעיה ? האם יש משהו אחר שניתן לשקול לעשות כדי לנסות לפתור את הבעיה ?
שלום אבנר, אני לא חושב שטחורים דרגה 2 הם אלה שגורמים לכאבים שלך. לא ניתן לתת פתרונות רציניים ואחראיים דרך האינטרנט בלי בדיקה. מציע לפנות לבדיקת פרוקטולוג שנית.